PROTRADING s.r.o. – správa sítí a informačních systémů
Poskytujeme IT služby a to od pečlivého návrhu topologie sítě, dodávky a konfigurace aktivních prvků (switche, routery, firewally) až po aktivní správu těchto sítí a informačních systémů s důrazem na jejich kybernetickou bezpečnost. Obsluhujeme také zákazníky ze zdravotnického sektoru. Máme dlouholeté zkušenosti se správou Nemocničních informačních systémů (NIS – Stapro Medea, Medicus NIS, SmartMedix NIS a další) a ambulantních systémů (Medicus, PC Doktor, SmartMedix a další), které provádíme na základě servisních smluv s garantovanou reakční dobou zásahu 24/7/365.
Nadstandardní služby pro zdravotnická zařízení a ambulance
Kromě základní správy sítě a aplikací s důrazem na kybernetickou bezpečnost (zpracovávaná citlivá data o pacientech – GDPR) poskytujeme také nadstandardní služby v oblasti administrativy (vyúčtování dávek pojišťovnám – řádné a opravné dávky, tvorby výkazů pro ÚZIS, generování přehledů o provedených očkováních, registrace nových pacientů, obecně práce s různými portály, registry či datovými schránkami, atd.).
Audit sítě IT
Pokud se na nás obrátíte s poptávkou na správu vaší sítě, nejdříve provedeme zevrubný audit (použité operační systémy, topologie, bezpečnost). Když zde najdeme zjevné chyby (např. použití OS Windows Home namísto Windows Professional na pracovních stanicích, připojení nezabezpečeného přístupového bodu WiFi, špatně nakonfigurované vzdálené přístupy do sítě apod.) předložíme vám návrh na odstranění těchto bezpečnostních rizik. Pokud se domluvíme, můžeme následně uzavřít servisní smlouvu s garantovanou reakční dobou zásahu 24/7/365.
Servisní smlouva na správu sítě IT
Smyslem servisní smlouvy je především aktivní správa sítě a všech aplikací, t.j. pravidelná preventivní kontrola všech zařízení. Toto zahrnuje co nejrychlejší instalaci bezpečnostních a dalších sw aktualizací, čištění vnitřků zařízení (větráky apod.) abychom aktivně předcházeli problémům. Smlouva pokrývá i nenadálé poruchy či události (např. selhání UPS, harddisku, napájecího zdroje, devastující síťový útok apod.). V tomto případě jsme povinni započít s opravou nejpozději do doby dohodnuté ve smlouvě (např. v ČR máme většinou dobu reakce 4 hodiny od nahlášení).
Velkou většinu požadavků jsme schopni vyřešit skutečně rychle přes dálkové připojení (TeamViewer).
Po finanční stránce servisní smlouva zahrnuje:
- pravidelný měsíční paušální poplatek zahrnující určitý počet návštěv a servisních hodin zdarma (profylaxe)
- cenu za servisní hodiny nad rámec paušálu (hodinová sazba se mění v závislosti od zákazníkem požadované doby reakce)
- poplatek za servisní výjezd (dopravné) nad rámec paušálu
Klíčové náhradní díly máme skladem
Držíme skladem všechen standardní hardware (kompletní telefonní ústředna, server, switch, firewall, UPS , HDD a další hw komponenty jednotlivých zařízení).
Servis UPS
Provádíme také kontroly a pravidelné výměny baterií v UPS (APC, EATON a pod.) včetně jejich následné kalibrace. Po dobu opravy vám náhradní UPS zapůjčíme a nainstalujeme.
Váš partner pro servis všech vašich technologií
Výhodou spolupráce s PROTRADING s.r.o. je možnost uzavření jediné společné servisní smlouvy na všechny námi nabízené technologie. Pro zákazníka jsou pak přínosem zajímavé finanční úspory a další synergické efekty.